Masz pytanie?
:
Jesteśmy również na allegro ! ! !

GRAWER NA ZAMÓWIENIE

Możesz uatrakcyjnić wybraną lampkę dowolnym napisem więcej...

Usługi

Cięcie i grawerowanie laserem
Projektowanie stron www
Reklama wizualna
więcej...

Skąd dowiedziałeś się o naszych produktach ?
Wizyt:
Dzisiaj: 485Wszystkich: 505286

Regulamin

  1. Właścicielem Sklepu Internetowego jest

    Marcin Goldmann Art Impuls
    ul. Harcerska 4c
    64-125 Poniec
    NIP 696-179-79-94
    REGON 301131396

    tel. 605 151 267
    e-mail: biuro@artimpuls.pl

  1. Zamówienia na stronie artimpuls.pl można składać poprzez:
    - sklep internetowy,
    - e-mail: biuro@artimpuls.pl
    - telefonicznie 605 151 267
  2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.
  1. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 12.00 realizowane będą w dniu następnym. Zamówienia złożone w soboty, niedziele oraz w święta będą rozpatrywane w najbliższy dzień roboczy.
  2. Warunkiem koniecznym w realizacji zamówienia jest podanie adresu e-mail lub numeru telefonu - po przyjęciu zamówienia Zamawiający zostanie poinformowany o jego przyjęciu poprzez e-mail lub telefonicznie.
  3. Zamawiający posiadający skrzynkę e-mail będą informowani o statusie zamówienia pocztą elektroniczną.
  4. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane.
  5. Firma Art Impuls zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości, Zamawiający zostanie natychmiast poinformowany o zaistnieniu takiej sytuacji.
  6. Ceny wszystkich towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich. Ceny wszystkich towarów i usług są cenami brutto.
  7. Do każdej przesyłki dołączamy potwierdzenie kupna (paragon lub fakturę).
  8. Należność za zamówiony towar Zamawiający można uregulować poprzez:
    - Centrum Rozliczeniowe Przelewy24 (przedpłatą),
    - Centrum Rozliczeniowe PayPay (przedpłatą),
    - przelewem tradycyjnym (przedpłatą),
    - przy odbiorze przesyłki.
  9. W przypadku zakupu lampki/statuetki z opcją "Grawer" nie ma możliwości wysyłki za pobraniem.
  10. Podczas dokonywania przedpłaty:
    - Należność za zamówienie internetowe należy uregulować przelewem na konto
    Marcin Goldmann ART IMPULS: Bankowość Detaliczna BRE Banku SA,
    nr rachunku: 35 1140 2004 0000 3002 6239 2784

    - Na poleceniu przelewu (lub blankiecie pocztowym) należy podać numer transakcji, datę zamówienia (numer ten jest wyświetlany po dokonaniu płatności za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay), podać nazwę instytucji/osoby zamawiającej oraz dopisać nazwę kupionego przedmiotu.
    - Zamówienie zostaje skierowane do realizacji w momencie pojawienia się wpłaty na koncie.
  11. W przypadku płatności przy odbiorze Zamawiający reguluje należność gotówką po dostarczeniu towaru.
  12. Zamówiony towar zostanie dostarczony pod adres wskazany przez Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty na koncie firmy, a w przypadku wysyłki "za pobraniem pocztowym" 5 dni od daty zamówienia. Towary wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A.
  13. W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia.
  14. Na wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie z kategorii płyty edukacyjne/relaksacyjne udzielamy dodatkowej 20-dniowej gwarancji satysfakcji. Gwarancja ta wydłuża ustawowy czas zwrotu towaru zakupionego przez internet z 10 dni na 30 dni.
  15. Produkty są objęte 12-miesięczną gwarancją posprzedażową (dot. podświetlanych statuetek).
  16. Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny art.2 ust.1 istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni zgodnie z art.10 ww ustawy. Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim zostal zakupiony, w oryginalnym opakowaniu wraz paragonem lub fakturą, z kserokopią dowodu zaplaty (w przypadku przesyłki platnej przy odbiorze), instrukcją i gwarancją (jeżeli taka jest). (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.).
    Jednocześnie informujemy, że w celu dokonania zwrotu niezbędne jest skontaktowanie się z nami telefonicznie lub mailowo. Pieniądze za zwrócany towar zostaną wysłane przekazem pocztowym lub przelewem bankowym na wskazany rachunek. Koszt wysyłki w przypadku zwrotu towaru ponosi Kupujący.
  17. Jeżeli po otrzymaniu przesyłki okaże się, że produkt posiada ukryte wady techniczne lub uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas dostawy Zamawiający powinien skontaktować się z firmą Art Impuls telefonicznie lub e-mailem. Zgłoszenia reklamacyjne będą na bieżąco rozpatrywane w terminie nie dłuższym niż 7 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. Wynikiem postępowania reklamacyjnego będzie poinformowanie klienta (Zamawiającego) czy produkt zostanie wymieniony na nowy lub zostaną zwrócone pieniadze. Czas reklamacji wynosi do 2 lat od daty otrzymania produktu.
  18. Oferta sklepu jest ważna na terenie Unii Europejskiej. Przy wysyłce do krajów UE obowiązuje tylko przedpłata na konto.
  19. W razie wątpliwości prosimy o kontakt pod numerem telefonu 605 151 267.
  20. Firma Art Impuls zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania. Więcej w polityce prywatności.
  • Dodaj link do:
  • facebook.com