Masz pytanie?

Regulamin

  1. Właścicielem Sklepu Internetowego jest

    Marcin Goldmann Art Impuls
    ul. Harcerska 4c
    64-125 Poniec
    NIP 696-179-79-94
    REGON 301131396

    tel. 605 151 267
    e-mail: biuro@artimpuls.pl

  1. Zamówienia na stronie artimpuls.pl można składać poprzez:
    - sklep internetowy,
    - e-mail: biuro@artimpuls.pl
    - telefonicznie 605 151 267
  2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.
  1. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 12.00 realizowane będą w dniu następnym. Zamówienia złożone w soboty, niedziele oraz w święta będą rozpatrywane w najbliższy dzień roboczy.
  2. Warunkiem koniecznym w realizacji zamówienia jest podanie adresu e-mail lub numeru telefonu - po przyjęciu zamówienia Zamawiający zostanie poinformowany o jego przyjęciu poprzez e-mail lub telefonicznie.
  3. Zamawiający posiadający skrzynkę e-mail będą informowani o statusie zamówienia pocztą elektroniczną.
  4. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane.
  5. Firma Art Impuls zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości, Zamawiający zostanie natychmiast poinformowany o zaistnieniu takiej sytuacji.
  6. Ceny wszystkich towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich. Ceny wszystkich towarów i usług są cenami brutto.
  7. Do każdej przesyłki dołączamy potwierdzenie kupna (paragon lub rachunek uproszczony).
  8. Należność za zamówiony towar Zamawiający można uregulować poprzez:
    - Centrum Rozliczeniowe DotPay (przedpłatą),
    - Centrum Rozliczeniowe PayPay (przedpłatą),
    - przelewem tradycyjnym (przedpłatą),
    - przy odbiorze przesyłki.
  9. W przypadku zakupu lampki/statuetki z opcją "Grawer" nie ma możliwości wysyłki za pobraniem.
  10. Podczas dokonywania przedpłaty:
    - Należność za zamówienie internetowe należy uregulować przelewem na konto
    Marcin Goldmann ART IMPULS: Bankowość Detaliczna BRE Banku SA,
    nr rachunku: 35 1140 2004 0000 3002 6239 2784

    - Na poleceniu przelewu (lub blankiecie pocztowym) należy podać numer transakcji, datę zamówienia (numer ten jest wyświetlany po dokonaniu płatności za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay), podać nazwę instytucji/osoby zamawiającej oraz dopisać nazwę kupionego przedmiotu.
    - Zamówienie zostaje skierowane do realizacji w momencie pojawienia się wpłaty na koncie.
  11. W przypadku płatności przy odbiorze Zamawiający reguluje należność gotówką po dostarczeniu towaru.
  12. Zamówiony towar zostanie dostarczony pod adres wskazany przez Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty na koncie firmy, a w przypadku wysyłki "za pobraniem pocztowym" 5 dni od daty zamówienia. Towary wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A.
  13. W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia.
  14. Na wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie z kategorii płyty edukacyjne/relaksacyjne udzielamy dodatkowej 20-dniowej gwarancji satysfakcji. Gwarancja ta wydłuża ustawowy czas zwrotu towaru zakupionego przez internet z 10 dni na 30 dni.
  15. Produkty są objęte 12-miesięczną gwarancją posprzedażową (dot. podświetlanych statuetek).
  16. Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny art.2 ust.1 istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni zgodnie z art.10 ww ustawy. Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim zostal zakupiony, w oryginalnym opakowaniu wraz paragonem lub fakturą, z kserokopią dowodu zaplaty (w przypadku przesyłki platnej przy odbiorze), instrukcją i gwarancją (jeżeli taka jest). (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.).
    Jednocześnie informujemy, że w celu dokonania zwrotu niezbędne jest skontaktowanie się z nami telefonicznie lub mailowo. Pieniądze za zwrócany towar zostaną wysłane przekazem pocztowym lub przelewem bankowym na wskazany rachunek. Koszt wysyłki w przypadku zwrotu towaru ponosi Kupujący.
  17. Jeżeli po otrzymaniu przesyłki okaże się, że produkt posiada ukryte wady techniczne lub uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas dostawy Zamawiający powinien skontaktować się z firmą Art Impuls telefonicznie lub e-mailem. Zgłoszenia reklamacyjne będą na bieżąco rozpatrywane w terminie nie dłuższym niż 7 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. Wynikiem postępowania reklamacyjnego będzie poinformowanie klienta (Zamawiającego) czy produkt zostanie wymieniony na nowy lub zostaną zwrócone pieniadze. Czas reklamacji wynosi 365 dni od daty otrzymania produktu.
  18. Oferta sklepu jest ważna na terenie Unii Europejskiej. Przy wysyłce do krajów UE obowiązuje tylko przedpłata na konto.
  19. W razie wątpliwości prosimy o kontakt pod numerem telefonu 605 151 267.
  20. Firma Art Impuls zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania. Więcej w polityce prywatności.
  • Dodaj link do:
  • facebook.com